eMag sau cum sa incurajam TEPELE

Recent nu mi s-a aprobat un review pentru produsul:

“Epilator Brown 2in1, roz”

In care spuneam urmatorul lucru:
“Marca fake menita sa induca oamenii in eroare, confundand cu BRAUN.”

Argumentul eMag:

“Motiv inactivare: Detalii ce nu ţin de produs

Inteleg ca review-ul meu nu are legatura cu produsul, la fel si review-urile aprobate in care lumea spune “Emag e cel mai tare” sau “Livrare super rapida”, care tot nu au legatura cu PRODUSUL.

Dar de ce eMag incurajeaza prin platforma sa vanzarea produselor ce induc lumea in eroare? Aceste practici cum se numesc? Practicile TEAPA marca eMag. Pentru ca oamenilor li se rupe de cine le produce, dar nu ii uita pe cei care le comercializeaza si le dau fake-uri.

Dar cum se ocupa eMag de protectia consumatorului  ? Nu se ocupa. El vrea comisionul de la vanzator si atat.

Defapt eMag, in setea dupa avere, nu-si da seama cat rau isi face asociindu-se cu asemenea tepari.

MUIE