Restaurant Caru cu Bere

Caru cu Bere – sau cum sa iei o teapa de 100 Euro

Salutări conducerii, pentru ca probabil nu știu ce se întâmplă în ograda de ceva vreme. Iar daca stiu, atunci sa crape zidul!

Am sa incep prin a justifica cele 2 stele pe care le-am dat in review-ul de pe Google:

1 stea pentru locație și amenajare.

1 stea pentru servire.

Iar acum ceea ce strica aceasta locație, ca și Pescărușul (celălalt restaurant din grup):

mâncarea tradițională este tradițională doar pentru varză călită, iahnie de fasole, ciolan, ciorbe și pâinea casei. Restul sunt doar niste parodii, glume ale bucatariei. Nici macar mujdeiul nu este cu ustori romanesc. Ustura ca dracu si pute urat, adica e chinezesc sau spaniol. Dar exemplul cel mai elocvent urmeaza…

ASA ARATA O CEAFA TRADITIONALA CU CARTORI LA CUPTOR CU ROZMARIN la CARUL CU BERE din Bucuresti.

– am atașat poze cu ceafa casei pentru ca este la fel de penibilă precum la Pescăruș. Făcută la tigaie, arsa, nicidecum cum ar trebui făcută o ceafa, adică la grătar (cu cărbuni).

cartofii pe care ii vedeți în imagine trebuia să fie “la cuptor”, iar ei au fost defapt prefierti și pe urmă prăjiți rapid tot la tigaie. IN ULEI. Pentru ca musteau de ulei.

Prosteala mai ceva ca la bodegi de 5 ori mai ieftine.

Gustul cărnii? Uscat, fara nimic special, fad și rece.

Cartofii tinuti în loc doar de crusta tare arsa, iar după ce ii muscai se făceau praf.

Deci nu pot da nota pozitivă, ci doar o recomandare de a schimba bucătarul șef. Așa ceva nu este pretabil pentru asemenea locație. Idem și pt Pescăruș. Parca au același bucătar.

Ah, si inca ceva. Friptura măcelarului, nu știi ce e, daca e pastrama sau mușchi. In meniu nu ți se oferă detalii despre asta. Cert este ca e zgârci 90%, iar cuțitele din dotare nu te lasă să tai decât papanași.

Daca majoritatea clienților sforăie in ghete când vine vorba de mâncat în restaurant, carne și bucătărie românească, pe mine nu mă pot păcăli. ‘Halesc” în orașul ăsta de peste 20 de ani și am văzut tot.

– deciziile cu privire la ORDINEA SERVIRII nu sunt luate împreună cu clientul. Am așteptat ceafa din imagine 40 de minute, și a sosit cum am descris mai sus. De ce? Pentru ca cineva a decis să aducă împreună cu alta farfurie a unei persoane care a venit cu întârziere. Urat. Asta nu se face fara sa întrebați clientul. Învățați cum se face de la restaurantele Thalia, sa vedeți meserie și colaborare cu clientul.

REZERVAREA a fost cu cântec. Am trimis solicitarea online, pe siteul lor, Miercuri pentru Vineri seara. Joi după-amiază am primit un email ca nu există locuri și atât. MINCIUNI! După niște insistente am fost sunat sa mi se propună rezervare la prânz, și aia limitata până la ora 18 max. Am acceptat, pentru ca sărbătoream pe cineva care nu mai fusese în locație de pe vremea începuturilor localului și am vrut sa fie ceva special. Oricum nu puteam sta 4 ore. Am și specificat de acest eveniment in detaliile rezervării inițiale. Au mictionati pe ce am solicitat.

La momentul încheierii evenimentului, jumătate din sala de jos era goală. Deci revin la faza cu Minciunile referitoare la disponibilitatea rezervării. Adica aceeasi practica invechita, prezenta doar in tari precum Romania, lumea 3-a, in care patronii si sefii de sala decid sa pastreze mese goale, libere, in SPERANTA ca poate poate vine vreun grup mai mare care sa consume mult. Gresit. Prost. Idiotic.

PLATA. S-a făcut către un supraveghetor care își verifica destul de des colegul să vadă dacă a omis ceva. Cică. Prezența lui ne-a cam deranjat și agasat. Singurul lucru care m-a oprit sa fac o scenă a fost maică-mea care s-a oferit ea să-i spună vreo 2 daca mai apare. Norocul lui. Nu am înțeles de ce plata nu s-a făcut către cel care ne-a servit și căruia vroiam sa ii lăsăm bacșișul, ci către supraveghetorul indiscret. Nu am fost întrebat dacă am aplicație, daca vreau sa scanez nota sau sa plătesc cu puncte. Deci nu am putut sa colectez punctele și nici să las feedback.

Voi mai reveni în locație cu unicul scop de a observa daca s-a schimbat ceva, iar dacă ceafa, cartofii copți la cuptor și friptura măcelarului (zgârci 90%) vor fi la fel, va promit ca mă voi ocupa personal sa educ prin mijloace online orice client care vrea să ajungă la voi și să aibă o imagine clară asupra a ce sa se aștepte și mai ales cu ce sa compare, iar notele va asigur ca vor fi pe măsură prestațiilor Dvs.

 

PS: Va recomand sa faceti afaceri cu Ciotoianu (din Popesti) sa va faca el CEAFA si PASTRAMA si mititeii, chiar daca ajung reci la client in fata, il va da pe spate cu gustul sau si fragezimea. Oricum la o ceafa care vine dupa 40 de minute, mai bine o aduceti din alte parti decat sa faceti mizeriile alea “in house”. Sau macar trimiteti la training niste oameni la ei acolo, sa invete cum se face o carne la gratar. Nu in tigaie! SARACILOR!